Zašto trenirati Vrste treninga Grupe Gdje i kada? O nama

Vježbajmo s osmijehom!

Vježbanje ne bi trebalo značiti patnju ili dosadno vrijeme, zato se kod nas vježba s osmijehom.

Zašto je važno uživati u svom treningu?

Da bi bili zdravi, svi trebaju vježbati. Međutim, vježbanje ne bi trebalo značiti patnju ili dosadno vrijeme. Trebali bismo pronaći vježbu u kojoj uživamo i koja nas usrećuje. Tako podižemo kvaliteta života, samopouzdanje, održavamo koordinaciju pokreta i interakciju s drugim ljudima.

Ovim načinom vježbanja razvit ćete i fleksibilnost što je za većinu koja živi neaktivno, veoma važno u borbi protiv najveće bolesti današnjice, a to je sjedenje za kompjutorom, televizorom i u autu.

Svaki trening je drugačiji i obuhvaća sve mišićne skupine, grupnog je karaktera sa individualnim pristupom.

Treninzi

Zumba

Zumba® je svjetski priznat program vježbanja. Zumba® je plesni aerobik s latino ritmovima. Kombinirajući brze i spore vruće latinoameričke ritmove sa popularnom glazbom različitih žanrova te koristeći se jednostavnim i zavodljivim plesnim koracima.

Pilates

Pilates je disanje u skladu s pokretima tijela. Ravnoteža, koordinacija, pravilno držanje tijela, snaga i fleksibilnost odlike su ove vrste grupnog treninga!

Kardio pilates

Trening je osmišljen sa velikim loptama, dinamičan srednjeg intenziteta. Sa velikom loptom se uspješno provode mnoge vježbe za fleksibilnost i jačanje tijela kombinacijom različitih vježbi koje razvijaju mišićnu snagu i fleksibilnost. Ako vježbama pilatesa dodamo još i kardio trening, dobit ćemo učinkoviti trening za učvršćivanje cijelog tijela.

Power pilates

Power pilates je trening koji zadržava osnove pilatesa i dodaje im vježbe za jačanje mišića i stabilizaciju trupa te ravnotežu u jačanju svih mišićnih skupina. Ovim načinom vježbanja razvit ćete i fleksibilnost što je za većinu koja živi neaktivno, veoma važno.

Funkcionalni (kružni) trening

Jako intenzivan trening  baziran je na mixu cardio vježbi te vježbi jačanja i oblikovanja velikih mišćićnih skupina. Različitim kombinacijama korištenja rekvizita, statičikim ili dinamičnim pristupom pojedinom treningu, vježbama u kojim se koristimo težinom vlastitog tijela te kombinacijom izolacijskih vježbi razvijamo vašu snagu i izdržljivost, brzinu i kondiciju i potičemo sagorijevanje masnog tkiva!

Step

Cilj step aerobika je povećati snagu, izdržljivost, elastičnost i kardiovaskularni kapacitet organizma. U načelu se izvodi grupno, uz glazbu, koreografiju i nazočnost instruktora. Imamo dva intenziteta step aerobika za početnike slabijeg intenziteta i jačeg intenziteta za one koji su već upoznati sa stepom.

Tae Bo

Kreairan je da bi se poboljšalo zdravlje, potakla kondicija i izdržljivost putem pokreta. Tae bo također uključuje aerobne vježbe, povećava kapacitet srca i pluća, povećava gipkost, sagorijeva kalorije, smanjuje stres te jača mišiće tijela uz koreografiju.

GAP

GAP je trening visokog intenziteta, gdje kombiniramo aerobne vježbe sa vježbama snage, koristeći vlastito tijelo kako bi ojačali i oblikovali mišiće nogu, trbuha i stražnjice. Trening povećava snagu, izdržljivost, kondiciju i opću fizičku spremu te pomaže u redukciji potkožnog masnog tkiva (uz pravilnu prehranu).

Body shaping

Vježbe su namjenjene kao što i sam naziv govori oblikovanju tjela. Grupni trening je srednjeg intenziteta. Prvi dio sata rezerviran je za zagrijavanje. Nakon zagrijavanja prolazimo kroz mišićne skupine cijelog tijela. Jednako su zastupljene vježbe kojima jačamo i oblikujemo mišiće ruku, leđa, nogu i trbuha. Kraj sata rezerviran je za istezanje i opuštanje.

Treninzi za osobe treće životne dobi (65+)

Treninzi za osobe 65+ vježbamo s osmijehom jer su stručnost i prilagodljivost programa svakoj osobi veoma važne. Cilj je poboljšanje općeg zdravstvenog stanja. Dolazak na vježbanje je zadovoljstvo, a vježbe opuštajuće. Kontraindikacija zapravo nema, osim ako vaš liječnik nije preporučio individualno vježbanje.

Grupe

Zumba

Zumba

Pilates

Pilates

65+

65+

Gdje i kada?

Vukovar

Zgrada Fine, Olajnica 19, ulaz s istočne strane kod rampe

Zumba®
Utorak, četvrtak, subota od 20h

Pilates
Ponedjeljak, srijeda, petak od 17:45-18:45h i od 18:45-19:45h
Utorak, četvrtak od 18:45-19:45h

65+
Ponedjeljak, četvrtak, subota od 9-10h i od 10-11h

Bogdanovci

Prostorije Hrvatskog doma općine Bogdanovci

Ponedjeljak, srijeda, petak od 20:15 - 21:15h

Vježbe održava licencirani instruktor grupnog fitnesa uz glazbu, instruktor individualnog treninga u teretani i licencirani Zumba® instruktor Sanja Manojlović

Zumba ® licenca

098 13 05 222

O nama

Udruga je osnovana u cilju promoviranja zdravlja i kvalitete života kroz rekreativne aktivnosti, promoviranje zdravog načina prehrane i aktivan način života kroz vježbanje.

Djelatnosti udruge su:

  • organizacijsko i stručno djelovanje u cilju unapređenja efikasnog tipa treniranja,
  • organiziranje savjetovanja za savladavanje vještina potrebnih za bavljenje sportskim i rekreativnim aktivnostima,
  • izrada i provođenje funkcionalnog treninga,
  • vježbanje fitnesa,
  • izrada i provođenje programa prilagođenim životnim potrebama radi unapređenja zdravlja,
  • promoviranje zdravog načina prehrane,
  • organiziranje i provođenje prilagođenog i zdravstveno usmjerenog tjelesnog vježbanja,
  • promocija sporta i zdravog načina življenja,
  • organiziranje sportsko-rekreativno edukativnih programa,
  • suradnja sa drugim udrugama koje podržavaju ciljeve udruge,
  • informiranje javnosti o radu udruge,
  • izdavanje knjiga i časopisa iz područja svoje djelatnosti.

Fokus udruge "Fit Infinity" fitnes je nazdravim i kvalitetnim životnim navikama, tako je i vježbanje koncipirano u stilu zdravog, kvalitetnog i pravilnog vježbanja.

Programi treninga baziraju se na kvaliteti pokreta, odnosno na pravilnom načinu izvođenja vježbi. Naš cilj je da Vas naučimo kako pravilno i zdravo izvoditi pojedine vježbe te kako na siguran način izgraditi ili održavati tijelo.

Odlučili smo se za ovakav tip treninga jer se dugi niz godina susrećemo s rekreativcima i sportašima koji su nepravilnim vježbanjem i prevelikim opterećenjima ugrozili tjelesni balans te doveli svoje zdravlje u lošu situaciju. Zato nudimo raznolik program u ovisnosti o polaznicima i njihovoj spremnosti ili potrebama koje sam trener procjenjuje za svaki nadolazeći sat.